Pogoji poslovanja

Salve, d. o. o. Ljubljana (v nadaljevanju Salve)
Rakovniška ulica 6
1000 Ljubljana

ID št. za DDV: SI24012009
Matična številka: 5859476000
E-pošta: narocila@salve.si
Telefon: 059-339-400

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Vrste uporabnikov

Pravico do nakupa v spletni trgovini Salve imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne potrebujejo registrirati.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime (ki je enako naslovu njegove elektronske pošte) ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

Dostopnost informacij

Salve se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije:
a) podatke o podjetju Salve (ime in sedež podjetja, davčna številka),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
d) dostopnost izdelkov,
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davek in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) rok, v katerem je še možno odstopiti od naročila in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
i) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno s podatki o kontaktni osebi.

Ponudba artiklov in cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se lahko ponudba in cene v spletni trgovini Salve ažurirajo in spreminjajo pogosto. Cena v spletni trgovini Salve je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

Naročilo in cene

Kupoprodajna pogodba med Salve in kupcem je v spletni trgovini Salve sklenjena v trenutku, ko Salve kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Salve kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku Salve in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Rok dostave

Vsa naročila bodo oddana v dveh (2) delovnih dneh od prejema plačila.

Načini plačila

Spletna trgovina Salve omogoča naslednje načine plačila:

  • ob osebnem prevzemu v trgovini (z gotovino ali s kartico)
  • po predračunu na račun Salve d. o. o.
  • s kreditno kartico Mastercard ali Visa

Stroški pakiranja in dostave znotraj Republike Slovenije:

Vrednost naročila: Strošek dostave:
do 50 € 3,90 €
nad 50 € brezplačno

Stroški pakiranja in dostave v druge države:

Vrednost naročila: Strošek dostave:
do 10 € 4 €
10 do 20 € 6 €
20 do 60 € 12 €
Nad 60 € brezplačno

Izdaja računa

Salve po plačilu naročenih artiklov pošlje kupcu račun skupaj z naročenimi izdelki ali na elektronski naslov kupca.
V primeru osebnega prevzema v trgovini Salve, prejme kupec natisnjen račun za kupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Postopek nakupa

1. Izbira izdelka: na spletni strani https://salve.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Na istem mestu se bo pojavil napis »Prikaži košarico« s kljukico (kar pomeni, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico), v desnem zgornjem kotu se bo obenem osvežila »Košarica«. Če želite nadaljevati nakupovanje, nadaljujte z izbiro izdelkov v spletni trgovini.

2. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: na spletni strani https://salve.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono košarica) uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec »odstrani«.

3. Nakupovalna košarica: ko želite zaključiti nakup, se vam desno zgoraj na »Košarici« pojavita dve možnosti:

  • »Prikaži košarico« Tukaj ponovno preverite vse naročene izdelke (spremenite lahko tudi količino). Če spreminjate količino naročenih izdelkov, morate klikniti »Posodobi košarico«. Nato kliknite »Nadaljuj na blagajno«.
  • »Na blagajno«, kjer dokončate svoj nakup (glej spodaj).

Za dokončanje naročila morate izpolniti potrebna polja:

  • Posredovati morate zahtevane Podatke plačnika, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, ulica, poštna številka, mesto, telefon in elektronski naslov), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni – če to želite, obkljukate »Ustvari račun« ob koncu tabele s podatki (kjer se vam odpre možnost za vpis gesla).
  • Možna je tudi dostava na drug naslov (desno od Podatkov plačnika).
  • Način plačila: izbira se lahko med tremi načini plačila: plačilo z gotovino ali kartico ob osebnem prevzemu v trgovini, plačilo po predračunu (nakazilo preko UPN) ali plačilo s plačilno kartico (Mastercard, Visa).
  • Pregled naročila: prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek pakiranja in dostave, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

4. Zaključek nakupa: Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »Kupite sedaj«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst:  ”Hvala lepa. Vaše naročilo je bilo sprejeto«, številka naročila: xxxx.” ter druge podrobnosti naročila.
Spodaj so navedene Podrobnosti naročila, naslov plačnika in naslov za dostavo (če se razlikuje od naslova plačnika).

Postopek obveščanja o nakupu

  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto ter podatke za plačilo (po predračunu).
  • Salve lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali ga kontaktira po elektronski pošti.
  • Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpišete še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh prodajalcu (Salve) na elektronski naslov (narocila@salve.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
  • Potrošnik mora najkasneje v 14-ih dneh po sporočilu o odstopu od naročila prodajalcu  vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Salve d. o. o., Rakovniška ulica 6, 1000 Ljubljana, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
  • Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14-ih dneh od prejema blaga.

Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Napaka je stvarna, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Varnost

Salve uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita prodajalec Salve in pogodbeni partner Stripe. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Salve.

Varovanje osebnih podatkov

  • Salve za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.
  • Salve navedene osebne podatke uporabi za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom.
  • Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
  • Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
  • Uporabnik lahko kadarkoli pisno zahteva, da v 15-ih dneh trajno ali začasno prenehamo uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja. Prav tako lahko naroči izpis ali zahteva izbris podatkov, ki jih imamo o njem. Vprašanja ali zahteve uporabnik pošlje na e-naslov narocila@salve.si.

Komunikacija

Salve bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če se bo uporabnik s tem strinjal oz. se bo prijavil na prejemanje elektronskih novic.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj Salve bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne; prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Salve in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

Salve se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Salve včasih ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru bo Salve kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirusni program itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Pritožbe in spori

Salve spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Salve se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova narocila@salve.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Salve bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Salve se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Salve prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.